Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci
Recenzja kosmetyk贸w marki Arkana 馃檪
Cze艣膰 wszystkim!
Je艣li 艣ledzicie mojego instagrama to wiecie, 偶e ostatnio mia艂am okazj臋 testowa膰 produkty marki "Arkana". Obieca艂am napisa膰 co艣 wi臋cej na ich temat :) Mam cer臋 t艂ust膮, ze sk艂onno艣ci膮 do tr膮dziku i produkty do walki z tak膮 cer膮 dosta艂am. Jestem bardzo zadowolona z tych produkt贸w, 偶el stosuj臋 ponad tydzie艅 i ju偶 wiem, 偶e na pewno si臋gn臋 po niego kolejny raz. Jest bardzo fajnej konsystencji, wiem wiem, zaraz pomy艣licie, 偶e przecie偶 偶el to 偶el, ale ja przekona艂am si臋 o tym, 偶e niekoniecznie :P stosowa艂am r贸偶ne 偶ele, jedne rzadkie jak woda, inne pieni膮ce si臋 tak bardzo, 偶e trzeba by艂o 5 minut p艂uka膰 twarz :) Ten jest taki jaki powinien by膰, leciutko si臋 pieni, delikatnie pachnie. Sk贸ra po nim jest milutka i pozbawiona nadmiernego sebum. Ju偶 po paru dniach wida膰 by艂o du偶o mniej wyprysk贸w, a teram mam ich bardzo ma艂o, wi臋c jest bardzo dobrze :) Maseczka te偶 jest warta polecenia. Jest to maseczka normalizuj膮co-艣ci膮gaj膮ca. Zawiera kwas szikimowy i salicylowy, kt贸re dzia艂aj膮 przeciwbakteryjnie, a tak偶e tlenek cynku i glinka, kt贸re walcz膮 z sebum. Sk贸ra jest po niej matowa, 艂adnie napi臋ta, a przy tym nie wysuszona co cz臋sto towarzyszy tego rodzaju produktom.
Podsumowuj膮c to wszystko du偶y plus dla tej marki. Warto wypr贸bowa膰 na sobie, ka偶da sk贸ra jest inna, ale jestem przekonana, 偶e wi臋kszo艣膰 z Was b臋dzie zadowolona :)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

膯wiczenia dla dzieci

Cze艣膰 kochani! Chcia艂abym dzisiaj podzieli膰 si臋 z Wami pewnym pomys艂em. Jak pewnie wiecie wiele zawod贸w zosta艂o na chwil臋 obecn膮 “zamro偶onych”, fizjoterapia niestety te偶 nale偶y do tej grupy. Nie wiadomo ile to jeszcze potrwa, kto m贸g艂 przeszed艂 na prac臋 zdaln膮, ka偶dy radzi sobie jak mo偶e. Na pocz膮tku my艣la艂am, 偶e w moim zawodzie to nie przejdzie i jestem skazana na chwilowe bezrobocie, ale ten szczeg贸lny czas sprzyja tw贸rczo艣ci i kreatywno艣ci wi臋c jednak przysz艂o mi co艣 do g艂owy 馃槈 W ko艅cu mamy XXI wiek, mamy internet, mamy kamerki wi臋c czemu by nie 膰wiczy膰 razem na wideokonferencji? Mog艂abym prowadzi膰 zaj臋cia z dzieciakami online, og贸lny rozruch, gimnastyka, roz艂adowanie pewnie na maxa na艂adowanych przez siedzenie w domu baterii 馃槄 Pewnie pomy艣licie, 偶e w internecie pe艂no jest filmik贸w z 膰wiczeniami, czy facebook p臋ka od transmisji na 偶ywo. Owszem, ale sama wiem ze swojego do艣wiadczenia, 偶e przy艂膮czenie si臋 do gotowego filmiku, takiego gdzie nie ma interakcji mi臋dzy prowadz膮

Kilka s艂贸w o mnie

Cze艣膰! Jestem fizjoterapeutk膮, uko艅czy艂am 艢l膮ski Uniwersytet Medyczny. W swojej pracy zawodowej zajmuj臋 si臋 dzie膰mi z wadami postawy, od ko艣lawych st贸pek po krzywe kr臋gos艂upy. Je藕dzi艂am z dzie膰mi na kolonie jako wychowawca, uko艅czy艂am kurs animacji czasu wolnego, a wi臋c praca z najm艂odszymi towarzyszy mi przez wi臋kszo艣膰 czasu :) W wolnym czasie du偶o ta艅cz臋, salsa, bachata czy kizomba to m贸j 偶ywio艂. Dodatkowo uwielbiam pilates czy jog臋 :)

Omlet jesienny ze 艣liwk膮

Kolejna ods艂ona omleta 馃槈 Jesie艅 zdecydowanie kojarzy mi si臋 ze 艣liwkami, wi臋c postanowi艂am doda膰 je do 艣niadania i powsta艂 omlet ze 艣liwkami. Jako 偶e w weekend mam troch臋 wiecej czasu, ubi艂am bia艂ko 偶eby omlet by艂 bardziej puszysty 馃挏 Sk艂adniki: 1 jajko 4 czubate 艂y偶ki m膮ki owsianej 1/2 艂y偶eczki proszku do pieczenia Woda 1/2 kubeczka jogurtu naturalnego 4-5 艣liwek 1 艂y偶eczka miodu Szczypta cynamonu Przygotowanie: U myte 艣liwki pokr贸j na 膰wiartki i usu艅 pestk臋. Prze艂贸偶 do suchego garnuszka i sma偶 na bardzo wolnym ogniu tak aby zacz臋艂a puszcza膰 sok, ale si臋 nie przypali艂a. Mieszaj co jaki艣 czas. Gdy 艣liwki b臋d膮 ju偶 mi臋kkie i zaczn膮 si臋 rozwala膰 dodaj mi贸d, dok艂adnie wymieszaj i 艣ci膮gnij z ognia. Wymieszaj 偶贸艂tko, m膮k臋, proszek do pieczenia. Dodaj wod臋 tak by uzyska膰 konsystencj臋 g臋stej 艣mietany. W osobnej miseczce ubij na sztywno pian臋 z bia艂ka. Prze艂贸偶 艂y偶k膮 do masy omletowej i delikatnie wymieszaj. Wylej mas臋 na rozgrzan膮 patelni臋 (je艣li masz patelni臋 przywierajac膮