Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci
Recenzja kosmetyk贸w z Bia艂orusi od b.b.f 馃挓



Cze艣膰, ostatnio testowa艂am krem do twarzy na noc oraz szmpon i mask臋 do w艂os贸w. Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do tej marki. Z obu produkt贸w jestem bardzo zadowolona. Krem jest bardzo fajny, do tej pory nie stosowa艂am krem贸w na noc, bo trafia艂am na takie kt贸re by艂y t艂uste, wcale nie chcia艂y si臋 wch艂on膮膰 i wszystko wciera艂am w poduszk臋 馃槓 Ten jest zupe艂nie inny, lekka, nieklej膮ca konsystencja, po drugie szybko si臋 wch艂ania. Do tego przyjemnie i delikatnie pachnie, co jest moim zdaniem bardzi wa偶ne, bo nie wiem jak Wy, ale mi intensywne zapachy przeszkadzaj膮 w zasypianiu. Rano sk贸ra jest promienna i wypocz臋ta, nawet je艣li zbyt d艂ugo si臋 nie po艣pi 馃槢 Co do kosmetyk贸w do w艂os贸w, te偶 mnie pozytywnie zaskoczy艂y. Mam bardzo przesuszone w艂osy, wiadomo, u偶ywanie prostownicy im nie s艂u偶y. Do tego wszystkiego, ostatnio nabawi艂am si臋 silnego podra偶nienia sk贸ry g艂owy, wi臋c wi臋kszo艣膰 kosmetyk贸w wywo艂ywa艂a u mnie sw臋dzenie, albo pieczenie. Pr贸bki, kt贸re testowa艂am pod tym wzgl臋dem by艂y znakomite. Po umyciu 偶adnego sw臋dzenia ani pieczenia nie by艂o. Dawno nie czu艂am takiego komfortu. Do tego w艂osy by艂y mi臋kkie i l艣ni膮ce. Wiadomo, 偶e jednym umyciem nie naprawie przez lata zbieranych uszkodze艅, ale wygl膮da艂y o wiele lepiej i wiem ju偶 偶e zam贸wi臋  je sobie, by w ko艅cu o偶ywi膰 to moje siano na g艂owie 馃槀 Jest jeszcze jedna kwestia, kt贸ra mi przypasowa艂a. A mianowicie, wi臋kszo艣膰 zio艂owych kosmetyk贸w swym zapachem nie zachwyca. Zar贸wno szampon jak i od偶ywka zawiera艂y wyci膮g z lnu, a przy tym mia艂y 艂adny zapach. To du偶y plus. Podsumowuj膮c, serdecznie zach臋cam do wypr贸bowania kt贸rego艣 z kosmetyk贸w. Je艣li mieszkacie w Warszawie to odwied藕cie sklep stacjonarny, znajduj膮cy si臋 na Solec 81b. Mo偶ecie te偶 艣mia艂o zamawia膰 przez sklep internetowy www.ubbf.pl
Zach臋cam do komentowania jak u Was si臋 sprawdzi艂y. Pozdrawiam 馃檪

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

膯wiczenia dla dzieci

Cze艣膰 kochani! Chcia艂abym dzisiaj podzieli膰 si臋 z Wami pewnym pomys艂em. Jak pewnie wiecie wiele zawod贸w zosta艂o na chwil臋 obecn膮 “zamro偶onych”, fizjoterapia niestety te偶 nale偶y do tej grupy. Nie wiadomo ile to jeszcze potrwa, kto m贸g艂 przeszed艂 na prac臋 zdaln膮, ka偶dy radzi sobie jak mo偶e. Na pocz膮tku my艣la艂am, 偶e w moim zawodzie to nie przejdzie i jestem skazana na chwilowe bezrobocie, ale ten szczeg贸lny czas sprzyja tw贸rczo艣ci i kreatywno艣ci wi臋c jednak przysz艂o mi co艣 do g艂owy 馃槈 W ko艅cu mamy XXI wiek, mamy internet, mamy kamerki wi臋c czemu by nie 膰wiczy膰 razem na wideokonferencji? Mog艂abym prowadzi膰 zaj臋cia z dzieciakami online, og贸lny rozruch, gimnastyka, roz艂adowanie pewnie na maxa na艂adowanych przez siedzenie w domu baterii 馃槄 Pewnie pomy艣licie, 偶e w internecie pe艂no jest filmik贸w z 膰wiczeniami, czy facebook p臋ka od transmisji na 偶ywo. Owszem, ale sama wiem ze swojego do艣wiadczenia, 偶e przy艂膮czenie si臋 do gotowego filmiku, takiego gdzie nie ma interakcji mi臋dzy prowadz膮

Kilka s艂贸w o mnie

Cze艣膰! Jestem fizjoterapeutk膮, uko艅czy艂am 艢l膮ski Uniwersytet Medyczny. W swojej pracy zawodowej zajmuj臋 si臋 dzie膰mi z wadami postawy, od ko艣lawych st贸pek po krzywe kr臋gos艂upy. Je藕dzi艂am z dzie膰mi na kolonie jako wychowawca, uko艅czy艂am kurs animacji czasu wolnego, a wi臋c praca z najm艂odszymi towarzyszy mi przez wi臋kszo艣膰 czasu :) W wolnym czasie du偶o ta艅cz臋, salsa, bachata czy kizomba to m贸j 偶ywio艂. Dodatkowo uwielbiam pilates czy jog臋 :)

Omlet jesienny ze 艣liwk膮

Kolejna ods艂ona omleta 馃槈 Jesie艅 zdecydowanie kojarzy mi si臋 ze 艣liwkami, wi臋c postanowi艂am doda膰 je do 艣niadania i powsta艂 omlet ze 艣liwkami. Jako 偶e w weekend mam troch臋 wiecej czasu, ubi艂am bia艂ko 偶eby omlet by艂 bardziej puszysty 馃挏 Sk艂adniki: 1 jajko 4 czubate 艂y偶ki m膮ki owsianej 1/2 艂y偶eczki proszku do pieczenia Woda 1/2 kubeczka jogurtu naturalnego 4-5 艣liwek 1 艂y偶eczka miodu Szczypta cynamonu Przygotowanie: U myte 艣liwki pokr贸j na 膰wiartki i usu艅 pestk臋. Prze艂贸偶 do suchego garnuszka i sma偶 na bardzo wolnym ogniu tak aby zacz臋艂a puszcza膰 sok, ale si臋 nie przypali艂a. Mieszaj co jaki艣 czas. Gdy 艣liwki b臋d膮 ju偶 mi臋kkie i zaczn膮 si臋 rozwala膰 dodaj mi贸d, dok艂adnie wymieszaj i 艣ci膮gnij z ognia. Wymieszaj 偶贸艂tko, m膮k臋, proszek do pieczenia. Dodaj wod臋 tak by uzyska膰 konsystencj臋 g臋stej 艣mietany. W osobnej miseczce ubij na sztywno pian臋 z bia艂ka. Prze艂贸偶 艂y偶k膮 do masy omletowej i delikatnie wymieszaj. Wylej mas臋 na rozgrzan膮 patelni臋 (je艣li masz patelni臋 przywierajac膮